9 marca 2017

Wiosennie





Witajcie po dłuższej przerwie !!! :) Wracam z nowym postem. Moja pierwsza propozycja wiosenna.
 Uwielbiam ten czas kiedy po długiej zimie wszystko budzi się do życia. Wiosna, to dla mnie czas na zmiany, nowe plany......  Mam dość szarych i ponurych dni. Nareszcie mogę zakładać lekkie ubrania w żywych, kolorowych barwach. W takich stylizacjach czuję się najlepiej. Jestem kobietą o typowo wiosenno-letnim usposobieniu. Nie lubię narzekania, i ludzi, którzy ciągle są nie zadowoleni ze swojego życia. Zamiast tego, każdy dzień wykorzystuję jak najlepiej i cieszę się każdą chwilą. Carpe diem..... chwytaj dzień :)






                   
                                                      Ramoneska - TOP SECRET
                                                      Szal - ORSAY
                                                      Bluzka - ORSAY
                                                      Spodnie - NEW YORKER
                                                      Buty - DEICHMANN
                                                      Torebka - NN

2 komentarze:

  1. Super�� działaj dalej��

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka bardzo podoba mi się, kwiatki idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń